• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,990 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

…cu picioru-n prag …de scandal!

Data de 12 a luni 12 anul 09… am inceput in sfarsit si eu renovarile mult asteptate. Acum de intrat in detalii alta data poate si un rezultat final… sau un before and after, dar asta cand am si after, deocamdata e aproape de before. Doar niste profile puse, pregatite de rigipsare… cred ca se putea si mai mult… dar nu depinde doar de mine.

Dar nu asta e ceea ce voiam sa spun pe azi. Renovare fara galagie nu se poate, asa ca a aparut si o baba de la etajul inferior mie cu comentarii.

Ora era vreo 15.30 deci aici nu avea ce sa spuna. Deranjant a fost ca dupa ce i-am deschis usa si i-am ascultat reclamatile S-a impins in usa sa intre sa vada ea ce lucrez si ce bat. Moment in care am oprit-o mai mult sau MAI PUTIN respectuos, pentru ca deja isi pusese piciorul in prag. Dar si l-a retras dupa „interventia mea” destul de contrariata, discutia a fost atenuata de venirea parintilor mei, oricum ca locatar cand voi mai deschide usa si aud ca e vecinul, vecina de jos, usa-n nas e pasul urmator.

Dupa o atata asa-zisa introducere revin la „Jus possidendi, jus utendi, jus fruendi, jus abutendi… ” in traducere: dreptul de a stăpâni bunul, utilizarea bunului, cât şi, culegerea fructelor acestuia, ultimul din urma are două elemente: dispoziţia materială asupra bunului (care exprimă posibilitatea de a modifica forma lucrului, a transforma, distruge sau consuma substanţa acestuia) şi dispoziţia juridică (ce exprimă posibilitatea înstrăinării în tot sau în parte a dreptului de proprietate). Deci cam astea am inteles de pe internet ca`s drepturile mele, nu si ale vecinei. Astept cu bucurie adaugiri sau corecturi daca nu e corect ceea ce am spus.

Tot pentru ca ma astept la mai multe de la vecina mea binevoitoare, baba reclamagioaica (B.S.),  am cautat ceva si despre orele in care pot „face galagie” si am gasit urmatoarele… desi nu concret, par sa fie actuale si valabile:

„Legea 61/1991, republicata, care la art.2 spune cam asa:

Art. 2:
28). tulburarea, fără drept, a liniştii locuitorilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigăte sau larmă;

29). tulburarea liniştii locatarilor între orele 22,00-8,00, prin producerea de zgomote, larmă sau prin folosirea oricărui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare în localurile sau în sediile persoanelor juridice situate în imobile cu destinaţia de locuinte sau în imediata vecinătate a acestora;”

Cam atat ca am muncit, nu neaparat cat as fi vrut dar cat am putut pentru a respecta legea, mai ales ca am B.S.-ul „sub mine”… Nuj am zis cumva ca e cam baba? …cred ca cu astea aveti majoritatea probleme.

Liniste si somn usor, va doreste:
e-L. Nicusor

Lasă un răspuns

