• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,295 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Oboseala… perioada preoperatorie! (2)

Azi 26 (douazeci si sase) decembrie 2009, vineri am sa reiau istoria spitalizarii mele. Dar inainte cateva precizari despre mana stanga:
~ primul accident a fost o entorsa,
~ al doilea cu oase rupte si internare la Chirurgie plastica dar finalizat fara operatie, doar cu atela la aratator si mijlociu data jos inainte de revelionul trecut,
~ al treilea incident si ultimul sper, la stanga – atela la degetul mijlociu si inelar,  cu spitalizare si operatie tot la Chirurgie plastica.

Asa ca o coincidenta, dna/dra de la urgenta era si anul trecut de garda si-a amintit ca tot ea m-a ingrijit. Si la internare dnele ma stiau asa ca am avut privilegiul sa ajung la o camera cu televizor, si mai multe asistente si-au amintit de mine, desi asta nu e chiar o lauda. Si acum sa revin…

Ajunsesem la data de 15 decembrie, dimineata dupa accident, locatie: Salon 3 – Chirurgie plastica.  Recapitulare pe 14 decembrie m-am accidentat la mana stanga grav – urgenta – internat – dureri, ganduri, sforaieli, nesomn…

Dimineata, 15 dec., ora 06, oxacilina injectata prin branula, un pic de somn pana pe la 08 cand a venit masa (paine si un pic de margarina + apa calda sub denumire de ceai) dupa agitatia din noaptea precedenta au fost si astea binevenite, ca altceva oricum n-aveam, deocamdata. Dupa masa, am analizat putin salonul, 8 paturi dispuse 4 – 4 si fiecare cu bara si maner pentru ridicarea celor mai grav accidentati, eu eram in patul de la geam, pe partea cu ghiuveta si tv-ul; usa pozitionata central; geamuri mari cu tocarie veche de lemn opuse usii; calorifere si caldura (pentru unii prea mare) sub geamuri; pentru  pastrare „la rece” era pervazul exterior de la geam.

In rest programul era asemanator, 06 – 12 – 18 – 24 erau orele de tratament, 08 – 15 – 18 erau orele de servit masa, 14-15 erau pentru vizite apartinatori si cam toata perioada mea de spitalizarea decurs dupa acest program. Mai putin vizitele se mai permiteau si in afara programului, nefiind sectie contagioasa. In rest imi ocupam timpul si mai uitam de dureri privind la tv, cu diverse reviste: Util, Gazeta Vaii Jiului, Adevarul cu cartea Avarul… de Moliere, Click, Album Rebus, Integrame si Sudoku si dormeam.  Evenimente deosebite, ca sa le spun asa, au fost operarea unui coleg miercuri 16 decembrie, pansarile, vizitele doctorului miercuri, joi si duminica si operatia.

Prima pansare dupa accident a fost joi, 17 dec., dureroasa pentru ca pansamentl era fixat de sangele inchegat curs din rani. Am avut noroc ca asistenta, aceeasi din noaptea internarii, a tot udat pansamentul si a lucrat cu grija ca sa nu doara prea mult si sa redeschida rana. Tot cu aceasta ocazie a vazut doctorul ranile. Urmatoarea pansare a fost duminica, aproape fara dureri pentru ca ranile se inchisesera „frumos”, doar ca existau fracturi.

Duminica, 20 dec.,  pe seara a venit iarasi doctorul in vizita. Am aflat ca voi fi operat in uratoarea zi. Asta m-a cam agitat. Singurul lucru cu care mi-am luat gandul de la operatie si m-a linistit a fost Sudoku. Auzisem si vazusem jocul, dar mi s-a parut prea complicat si nu mi-am gasit timp pentru el. Stiam pe un contabil sef ce era „disperat” sa rezolve careurile si un prieten bun mi-a spus regulile „mai in fuga”, tot cu el am vorbit la telefon si m-a lamurit. Regulile sunt simple, la un careu de 3 x 3 patrate, fiecare patrat de 3 x 3 patratele in care trebuie asezate cifrele de la 1 la 9 astfel incat sa nu se repete nici o cifra, de asemenea nu trebuie sa se repete cifra nici la patratul mare pe orizontala si verticala. Careurile sunt cu cateva cifre deja puse, dificultatea este mai mare cu cat sunt mai putine cifre in careu. Asta e teoria, in practica, e un pic mai greu pentru ca trebuie gasite metodele pentru aflarea cifrei corecte.

Dupa cum spuneam asta m-a mai linistit in seara si noaptea dinaintea operatiei, concentrandu-mi atentia la descifrarea careurilor de Sudoku „la prima incercare” si tv-ul. Dimineata urmatore in alt articol, pentru a nu incalca prea grav regulile nescrise ale blogurilor, care cer cam 250 de cuvinte la o postare…

Asa ca va doresc o zi sau o noapte buna… buna,
e-Nicusor L.

2 răspunsuri

  1. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

