A venit si randul lui…

Dupa o lunga perioada a venit timpul sa ma ocup un pic si …d`asta mic. L-am cam neglijat in ultima vreme si semnele se vad… frunze si o culoare mai galbuie, semne de lumina insuficienta, lipsa apei curate.

Acum incerc sa-l resuscitez! I-am luat un vas nou, ca in cel vechi parea cam inghesuit. Pentru fixare si aspect am adaugat pietricele decorative albe si negre. Peste pietre am turnat apa plata si acum sper sa-i fie bine.

Din ce am gasit pe web impart cu voi: wikipedia.org, houseplants.about.com, fastfengshui.com, hollandiagreen.ro, plant-care.com.

Let it be Lucky… Lucky-Boo!!!

Lasă un răspuns

