• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,308 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

PROvoCARE-n continuare… dup-o mica asteptare!

Trist, dupa o zi grea si mai cu ghinion, ma pregateam de somn, pana sa dau peste o „provocare” de la Madi si parea prea interesant ca sa nu-i raspund. „Ghinionul” vostru ca am postat un raspuns alternativ fara sa stiu de „provocare”…  raspuns remediat aproape imediat, dar aparut la ora 13.14 in data de 14 ianuarie, prietenii stiu de ce:

Dacă eram o lună, aş fi fost… ianuarie
Dacă eram o zi a săptămânii eram cu siguranţă… miercuri
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost… noaptea
Dacă eram un animal marin, aş fi fost… delfin
Dacă eram o direcţie eram… sud
Dacă eram o virtute aş fi fost… răbdarea
Dacă eram o personalitate istorică aş fi fost… mort
Dacă eram o planeta aş fi fost… Marte
Dacă eram un lichid aş fi fost… limpede
Dacă eram o piatră aş fi fost… decorativă
Dacă eram o pasăre, aş fi fost… în aer
Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost… senină
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost… pianul
Dacă eram o emoţie, aş fi fost… fericire
Dacă eram un sunet, aş fi fost… de chitară
Dacă eram un element, aş fi fost… apa
Dacă eram un cântec, aş fi fost… cântat
Dacă eram un film, aş fi fost … vizionat
Dacă eram un serial, aş fi fost… urmărit
Dacă eram o carte, aş fi fost… citită
Dacă eram un personaj de ficţiune, aş fi fost… oare printre voi?
Dacă eram un fel de mâncare, aş fi fost… sănătoasă
Dacă eram un oraş, aş fi fost… Berlin
Dacă eram un gust, aş fi fost… dulce
Dacă eram o culoare, aş fi fost… verde
Dacă eram un material, aş fi fost… de bumbac
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost… bun
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost… picioare
Dacă eram o expresie a feţei, aş fi fost… zâmbet
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost… desenul
Dacă eram un personaj de desene animate, aş fi fost… Popeye
Dacă eram o formă, aş fi fost… originală
Dacă eram un număr, aş fi fost… 29
Dacă eram un mijloc de transport, aş fi fost… in comun
Dacă eram o haină, aş fi fost… pe tine
Ziua cea mai frumoasă: se trăieşte, nu se povesteşte
Cel mai mare obstacol: tăcerea
Cea mai mare greşeală: renunţarea
Rădăcina tuturor relelor: oboseala
Distracţia cea mai plăcută: sportul… de toate felurile
Cea mai mare înfrângere: accidentele la mâna stangă
Cea mai buna profesoara:  de engleză
Prima necesitate: somnul
Ceea ce te face cel mai fericit: există
Cel mai mare mister: moartea
Cel mai rău sentiment: ura
Cel mai bun cadou: sănătate
Lucrul cel mai de valoare: omenia
Calea cea mai rapidă: e doar o păcălealăde obicei
Sentimentul cel mai plăcut: iubire
O protecţie efectivă: ofensiva
Cel mai bun remediu: boxul
Forţa cea mai puternică: inventivitatea
Persoanele cele mai necesare: îmi sunt alături mereu
Lucrul cel mai plăcut dintre toate: viaţa.

Hai Ocsike, intra-n in joc ca sa am noroc!
e-Nicusor

P.S. Azi se implineste o luna de la accidentarea maini stangi… poate de asta si pretristetea din ziua precedenta… M-am mai distrat raspunzand la provocare, ms Madi. 😀

13 răspunsuri

  1. What an interesting choice of music…and…Popeye =))

  2. lungă leapşă ţi-ai primit din prima…

  3. […] cu leapşa Am primit şi eu prima leapşă, mai veche, de la Nicuşor… cică să aibă noroc… cam obosit pentru ea.. dar no… dacă trebe… trebe… […]

  4. tu şti mei… da şşş nu mai spune la nimeni… 😛

  5. imi plce blogul tau…si imi plac si raspunsurile pe care le-ai dat 🙂 cam aceleasi raspunsuri am si eu…
    imi pare bine ca te-am cunoscut…o sa mai revin 🙂

    • multumesc de aprecieri… dar unde-ti sunt raspunsurile ca nu le vad pe blogul tau… Sau iti trebuie invitatii speciale? OK. Ia leapsa si intra-n „hora” sa vedem raspunsurile… numai nu copia 😉

  6. Popeye? When? I like Popeye!!! Wanna see!!

  7. spanac & good music…hmmmm, nice guy U R

  8. […] ocsike on January 14, 2010 at 7:36 pm. Views:16Am primit şi eu prima leapşă, mai veche, de la Nicuşor… cică să aibă noroc… cam obosit pentru ea.. dar no… dacă trebe… trebe… […]

Lasă un răspuns

