• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,295 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Oboseala …received 50? …no internet!!! (5)

…da 50 (cincizeci) interesant numar, dar nu si cand apare la conexiunea de internet la received. Chiar daca mai crestea cu cate 1 punct nu era de ajuns sa ma reconectez la internet. 50 received si sanse 0% de a mai posta ceva pe blog sau mess. Nu e moarte de om sa scap o zi de postare. Dar mi-am propus sa postez ceva zilnic, chiar daca e doar o melodie si un mic comentariu. Acum nu am avut de ales… Imi pare rau! Eram la casa la parintii mei si acolo e un fel de zona mai retrasa in care mai greu e cu internetul la -grade celsius. Timpul nu se poate da inapoi.

Totusi, cu drumul facut la parintii mei, am reusit o alta chestie importanta, ieri. Dupa scoaterea tijelor pe 17 ianuarie si la a doua data de imnuiere a pielii in apa calda. (Multumesc mami pentru schimburile repetate de apa.) Am reusit ca sa-mi curat mana accidentata de pielea plina de sange ca sa constat cu surprindere ca ranile imi sunt aproape vindecate. Bucurie. A mai ramas doar unghia de la degetul mijlociu neagra si ma tot astept sa cada, intre timp imi aduce aminte prin dureri minore ca mai este acolo… Oricum faptul ca ranile imi spun aproape vindecate ma incurajeaza sa trec mai repede la pasul urmator: RECUPERAREA. Un alt episod pe care il voi incepe undeva pe saptamana viitoare… cred.

Pana atunci noapte buna si o melodie care tot voiam sa o pun si pe care am auzit-o si ieri stand la o limonada cu prietenii. Face parte din preferintele mele muzicale si tin sa o adaug chiar daca nu e chiar de actualitate…

Just…
Listen and…
Syncronize lips
Or just …KISS DAMN IT !!!
e-Nicusor L.

si versurile …

All I want is to kiss
‘Cause you look so fine
All I want is your lips next to mine
Just like this.
It is better than wine
Put your hands on my hips.
Come on, let synchronize lips.

I don’t need anyone but you to please me
You got everything I want
Don’t you stop
You can make me pop
Just chase me
Baby you can turn me on
Make a wish
Bet on your lips
O please…

All I want is to kiss
‘Cause you look so fine
All I want is your lips next to mine
Just like this.
It is better than wine
Put your hands on my hips.
Come on let synchronize lips.
Lips lips… this this… synchronize lips lips… this this…

I don’t need yet another promise spoken
Just another kiss or two
All I want is to keep my options open
You can make my dream come true
Make a wish
Bet on your lips
O please…

All I want is to kiss
‘cause you look so fine
All I want is your lips next to mine
Just like this.
It is better than wine
Put your hands on my hips.
Come on let synchronize lips.
Lips lips lips… this this, this this…
Synchronize lips lips, lips lips… this this, this this…

/Take my hand, we’re skin to skin
Mouth to mouth, let the fun begin /x4

All I want is to kiss
‘cause you look so fine
All I want is your lips next to mine
Just like this.
It is better than wine
Put your hands on my hips.
Come on… /x2
…synchronize lips
Lips lips lips… this this, this this…
Synchronize lips lips, lips lips… this this, this this…

Lasă un răspuns

