• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,295 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

10 sfaturi pentru A BOXA o postare de blog… ~ A.M.R. 6

51 postari si 47 de comentarii are al meu blog. Mi-am respectat promisiunea si am facut traducerea la articolul pus ieri in engleza cu sfaturile de a scrie unui blog. Imi dau seama ca majoritatea va descurcati si cu engleza, dar mai sunt si persoane care nu… poate le place franceza …fiecare cu ce-i place. Iar acum ca sa raman si la partea cu boxul, ieri cand scriam postarea am auzit la tv o stire cum ca Jean Paul Gaultier a introdus elemente de box in moda… interesant mi-am zis si am gasit mai multe detalii aici… nymag.com. Interesant, mai ales cu slabiciunea mea pt box, se pare ca vine o moda mai sportiva… suna bine. Si cicatricile sunt trendy? Am eu vreo 3 la degete, oare se pune?…

Si acum articolul…

  • Zece sfaturi pentru scrierea unui post pe blog

Urmatoarele sfaturi pentru scrierea unui blog a fost trimis de Lyndon de la Flockblog care in e-mailul catre mine l-a descris simplu drept  o postare de genul ‘back to basics’ . Multumesc Lyndon.

Mai multe gasiti in seria Blog Tips for Beginners (Blog-sfaturi pentru incepatori).

Aici sunt 10 sfaturi care ma ajuta in scrierea blogului:

  1. Faceti-va opinia cunoscuta
  2. Link-uiti in nebunie
  3. Scrieti mai putin
  4. 250 de cuvinte ajung
  5. Faceti titlurile interesante
  6. Scrieti cu pasiune
  7. Includeti enumerari cu subpuncte
  8. Editati-va postarea
  9. Faceti postarea usor de „rasfoit”
  10. Mentineti-va stilul
  11. Umpleti postarea cu cuvinte cheie

1. Faceti-va cunoscuta opinia
Oamenilor le plac blogurile, le plac pentru ca sunt scrise de oameni nu de corporatii. Oameni vreau sa stie gandurile altor oameni, suna aiurea dar ei vreau sa stie ce gandesti.  Spune-mi exact ce gandesti folosing cat mai putine cuvinte posibil.

2. Link-uiti in „nebunie”
Sustinti-va postarea cu link-uri catre alte pagini web care au legatura cu postarea ta.

3. Scrieti mai putin
Dati cantitatea maxima de informatie cu folosind putine cuvinte. Timpul este limitat si oamenii sunt foarte ocupati. Imprimati-va stiinta in cititor la viteza sunetului.

4. 250 este de ajuns
O postare lunga este usor de uitat si greu de a o intelege. La o scurta postare efectul este exact invers.

5. Faceti-vă titlurile interesante
Sustineti-va argumentarea in titlu. Cititi ziarele mai mari pentru a vedea cum o fac ei.

6. Introduceti enumerari cu subpuncte
Tuturor ne plac listele, structureaza informatia intr-un format mai usor de digerat.

7. Faceti-va postarea usor de „rasfoit”
Introduceti in fiecare paragraf un subtitlu. Faceti propozitiile si titlurile scurte si la subiect.

8. Mentineti-va stilul
Oamenilor le place sa stie la ce sa se astepte, o data ce v-ati stabilit un stil pentru cititori mentine-ti-l.

9. Umlepti postarea cu cuvinte cheie
Ganditi-vă la cuvinte cheie pe care oamenii le-ar folosi pentru a cauta postarea si includeti-le in context si in antete. Faceti ca aceste cuvinte sa fie plasate natural si nu apar iesite din context „ca nunca-n perete”.

10. Editati-vă postarea
Scrierea buna este in editare. Inainte de a publica postarea, recititi-o si taiati partile de care nu e nevoie.

Sper ca v-au placut sfaturile mele pentru scrierea unei postari pe blog  – puteti sa impartasiti ideile voastre in scrierea unui blog mai jos.

Keep sporty, keep healthy…
Kiss outside… Be happy! 🙂
e-Nicusor L.

Un răspuns

  1. hmmm….nice new header…I like it!

Lasă un răspuns

