• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te celorlalți 4 abonați.
  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 45.046 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Victorie prin KO!?! …si un mic La multi ani fotbalistic!?

Gata cu agresivitatea… probabil ca a fost o tema aleasa mai la repezeala. Am tratat-o cum am putut… Cu criticile de rigoare de la Ocike ca e prea mult „copy” si „paste”…  Mi le asum ca sunt constructive, au mai fost si traduceri, spre apararea mea. Si apoi, de aici invat si eu multe nu le stiam, iar traducand in minte si in scris retin si mai bine. Adica prin postari ma documentez… OK? Dar… am sa-mi dau mai mult cu parerea (sfatul prietenesc al lui Ocike).

In rest o alta zi de K-1 cu copy si paste mai jos chiar fara traducere… despre luptatorii nostri in K-1, eram sigur ca gasesc in romana. Din pacate doar pe site-ul englez al wikipediei. Ca sa nu raman mai prejos traduc eu datele din engleza si incerc sa le adaug pe ro.wikipedia… Dar asta maine ca e cam tarziu si eu m-am cam saturat de K-1, dar daca asta a fost tema autodata… Am dus-o pana la capat desi erau multe de zis. In alta saptamana K-1.

Aproape ca uitam de un La multi ani!
…cu sanatate, spor si sa ajungi urmatorul 10 celebru la fotbal al Romaniei si al lumii!!! Fie ca aceasta zi si restul vietii sa-ti fie frumoasa si plina de impliniri fotbalistice, dar si in toate planurile! La multi ani, Micule Fotbalist! Si in primul rand nu uita sa fi fericit, cauta-ti motive sa zambesti ca motive pentru tristete se gasesc la tot pasul, asa ca lupta pentru motive de fericire si care te fac sa zambesti si sa razi! LA MULTI ANI!

Alt sport interesant, dar sa revenim la K-1 si 4 luptatori romani de-ai nostri…
Citește în continuare