• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,308 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Oboseala …recuperarea fizica si mentala! (7)

La fel ca si cel din clip am terminat saptamana trecuta (cam sifonat)… de aceea o iau de la inceput ..de luna, de saptamana, de recuperari… mentale sau fizice! asta-i tema, ca si titlu… deci sa incepem cu inceptul… zilei de luni:

E prima zi din luna a doua a anului, si am inceput de luni cu trezirea de dimineata si micul dejun, nu-l pierd. M-am grabit la spital, Fizioterapie, am avut de asteptat dupa Dna Dr. asa ca am admirat „peisajul”: un hol mic separat de restul holului cu usi de lemn antice si geamuri ca de pe vremea razboiului…  pe stanga la a doua usa e cabinetul Dr. care inca nu a venit.  In capatul holului se afla o debara cu geamuri mate, ce iau mult din lumina naturala, de aceea e nevoie de neoane pentru a nu fi prea intuneric. Mi se pare cam sinistru, dar de obicei asa par spitalele, oricand parca te astepti sa zbiere careva de durere.

„Totul va fi bine!” imi spun… incep sa ma plimb incoace si-n colo.

Pe pardoseala de mozaic cu linii paralele gri si visiniu se afla doua masute de forma triunghiulara, cu laturile bombate si rotunjite: una maro inchis si una crem. Pe prima masuta, cea maro, o cutie imbracata in hartie alba, lunguiata cu capac, „Cutia asiguratului”… cam distrusa saraca, probabil o pradase careva recent.  Pe a doua masuta, cea crem, o cutie de carton maro fara capac, seamana cu partea de jos a unei cutii de papuci, tot lunguiata, iar in ea… patru paharele de plastic transparent cu capacele rosii de diferite marimi si pe fiecare cate o eticheta verde fosforescent. In fiecare era un lichid galbui… mai inchis, mai deschis… V-ati prins? Cred ca da… Poate`s nebun, oricum imi vine sa rad, de modul in care aranjate in cutie… borcanelele cu… „Norma pe azi! Deci lunea se recolteza probele?” ma gandesc. Macar e un mod mai pozitiv de a privi lucrurile decat sa le privesc cu scarba, greata sau alte sentimente negativiste. Dar gandind asa mi-a reusit un zambet si chiar rad aproape, toate grijile s-au risipit. „Totul va fi bine!” Cat am stat acolo gandul la ele ma facea sa zambesc. Tot nebun, m-au considerat probabil si asistentele care forfoteau pe hol si m-au vazut…

Apare Dna Dr. intru in cabinet dau trimiterea, un consult rapid si trei proceduri:
1. U.S. reg. palmara si dorsala degt. II si III mana stg. 0,2 W/m2 – 5′
2. Parafina manusa mana stg. 10′
3. 15 (?) – recuperare mobilitate degt. II si III mana stg.
Incep de maine dimineata… stiu mersul si locatiile unde trebuie sa merg de anul trecut.  Salut politicos si ies, „Totul va fi bine!” sunt pe cale sa-mi recapat mobilitatea pierduta.

Incep sa cobor scarile, oarecum grabit si fericit. Stai… ce se simte… ceva vibreaza (in buzunarul de la geaca)!… e telefonul pus pe silentios si o voce placuta imi spune „buna dimineata”, ii raspund… si continuam o discutie placuta, in timp ce cobor scarile si ma strecor printre oamenii cu fete triste si/sau serioase. Doar eu zambesc! De fericire, EA e inca in pat, in timp ce eu incerc sa disting ce-mi spune… prin galagia oamenilor din spital. Ajuns in antreu, inainte de iesire ne luam la revedere, EA isi continua visele dulci, iar eu imi continui grabit drumul spre munca, cu cateva escale…

Prima escala e intr-un magazin: m-a sunat colega sa iau patru becuri ca s-au ars cateva. Imi iau si pentru mine unul: just in case. Le pun pe toate in rucsac: Sper sa nu uit de al meu bec si sa-l sparg in drum spre casa (n.mea: e acasa, e ok!).

A doua escala, un magazin de materiale de constructii si amenajari interioare. Arunc rapid o privire cam ce este, nu prea am timp. Ma uit pe la spoturi si plafoniere, vad un interesanta cu patru spoturi pe o tija metalica ondulata. S-ar potrivi bine in viitorul living. Intreb de pret si apoi ma mut mai departe spre parchet, aflu un pret informativ si imi imaginez cam ce nuanta s-ar potrivi pentru dormitor, aflu un pret si o sterg… mai departe.

A treia escala, e la sala de fittnes, intru cu zambetu pe buze. N-am mai fost de demult, imi amintesc mirosul specific, imi este dor sa revin… In sala putina lume… doua fete de la receptie, din care una se pregatea de antrenament (inseamna ca e pe seara de tura)  si un tip care alerga pe banda, dar nu-i prea dau atentie. Le salut, se bucura ca ma revad, dupa un schimb de politeturi, cea care se preg de antrenament e curioasa sa-mi vada mana… si ma intreaba: „O sa fie la fel ca inainte?”, „Nu chiar, se vor mai vedea urme, de maine incep recuperarea.”, am inteles ce voia sa intrebe, dar s-a grabit, vadit ingrjorata de situatie. Cealalta nici nu vrea sa vada ca nu-i place… Aduc discutia la ceea ce ma ardea… Inainte de accident platisem abonamentul o luna, dar am mers doar o saptamana… Binevoitoare imi adauga 3 saptamani la abonament. Multumesc… si fug la munca. Ne revedem marti seara…

A patra escala, si ultima se finalizeaza la munca… un pic mai tarziu dar fericit.

Acum ca sa concluzionez si sa ajung la tema acestei saptamani. Recuperarea fizica e dubla la cele 2 degete si revenirea la sala cu exercitii de fitness suprasolicita mana accidentata… Ceea ce priveste recuperarea mentala, la mine, incepe o data cu recuperarea fizica plus cautarea si intretinerea atitudinii pozitive si fericite cu mottoul: „Totul va fi bine!”

Tema 2… Recuperare mentala si fizica… si pentru ca e prima zi e primul clip:

Tine-e pregatit un zambet si un gand fericit pentru orice situatie trista,
De multe ori doar atitudinea conteaza si nu imprejurarile!
Fericirea si tristetea au aceeasi radacina mintea noastra,
De tine depinde ce creste mai mult… Zambeste si razi, ca e mai sanatos!
e-Nicusor L.

Lasă un răspuns

