• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,295 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Recuperare cu chinuiala si obo.SALA!

Sunt obosit… dar e oboseala placuta… M-am trezit devreme pentru a ajunge in timp la spital si a-mi incepe procedurile. La 7.50 eu am ajuns, din pacate asistentele s-au lasat asteptate, asa ca am mai stat pe langa usile inchise o perioada: camera 7 pentru un numar (de inregistrare), camera 9 pentru ultrasunete, parafina si gimnastica. Durerile au fost relativ suportabile, mai ciudate senzatiile in locul taieturii de la operatie dar cu atitudinea „Totul va fi bine! Mainile in aer si striga cu mine…” ca in cantec, chiar imi venea sa ridic mainile in aer, dar eram cu stanga fixata in parafina, asa ca i-am lasat pe cei de la HIQ:

La gimnastica, a trebuit sa ma chinui un pic si din pacate azi am avut eu „onoarea”, dar maine va trece dna. dr. Anca la chinuiala „organizata”, dupa cum m-a avertizat… oricum „Totul va fi bine!” In afara de dureri chiar am ras cu pofta de unele intamplari… Dar asta cand voi trata pe larg acest capitol… Am terminat cu toate procedurile pe la ora 10 si la iesire m-am gandit sa dau o buna dimineata in engleza, iar aceeasi voce placuta cu un senzual accent englezesc mi-a raspus…

Drumul spre munca a fost lipsit de escale pentru ca in mare parte mi-a fost placut ocupat de aceea voce placuta din telefon… A urmat munca, aglomeratie si chiar situatii in care atitudinea „T.v.f.b.!” m-a ajutat sa trec peste agitatie, aglomeratie si stresul cu unii clienti.

After work am trecut obo-SALA de forta si fitness, a urmat reintalnirea cu prietenii de acolo si o alta auto-chinuiala: alergare 1 mila, abdomene 6 serii a cate 20-30 repetari si cateva exercitii pentru piept, spate, umeri… dar cu greutati reduse cat permite mobilitatea mainii. Oricum dupa aproape 2 luni de pauza a ajuns pentru obo-SALA de dupa si dusul recomfortant.

Am plecat spre casa fericit ca recuperarile fizice merg bine si ca mental atitudinea „Totul va fi bine!” da rezultate tot mai bune…

  • Ziua 2… Totul va fi bine! si inca 2 clipuri pentru a intretine atitudinea:

I wish u all very happy …LIFE!
…si urla cat te tine „Totul va fi bine!”
e-Nicusor L.

2 răspunsuri

  1. Good morning! Everything will be alright! 😀

  2. Everything will be okkkk…
    Don’t worry be happy…
    Vezi să nu dai cu pumnul…

Lasă un răspuns

