• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,295 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Terapia cu ultrasunete… ultra-secret calls! (Faza 1)

Hey!… am ajuns si-n ziua trei pentru ca programul a fost aproape asemanator trezire dis-de-dimineata – mic dejun – spital cu cele 3 proceduri (poate ceva mai multe dureri, dar suportabile) – sexy wakeup call before shower – munca –  dubii de a merge la sala – vizitarea a 2 magazine – totusi sala – sport –  dush – calls after shower…

Azi am sa intru in detaliu la prima procedura pe care o fac in fiecare dimineata la spital… ULTRASUNETELE.

Si sa incepem cu debarcarea din masina… si urmeaza drumul spre Policlinica cu traversarea a doua semafoare, pe al doilea, mai mic l-am trecut pe rosu. Tropa-tropa pe carare, dar in deal nu inspre vale… am ajuns si la intrare. Urc pe scarile cam inghetate, trec de o usa, urmeaza un hol cu orare si alte informatii, apoi un al doilea hol pe stanga cu Fisierul (unde se pastreaza fisele pacientilor de la Policlinica, nu are legatura cu PC-urile) unde se dau si informatii despre locatiile cabinetelor si camerelor de tratament, geamurile mari pe urmatorul perete, un Cabinet de expertiza si un dozator de cafea. In schimb pe dreapta, in continuarea usii un hol cu cabinete si tot pe acolo Sala de Parafinare (dar despre in postarea urmatoare). Tot pe dreapta, dupa intrarea pe hol e un perete faiantat in alb pe jumatate, apoi o usa si niste scari ce duc la alte cabinete medicale dispuse pe patru etaje, la etajul I e si cabinetul dr.-ului ce m-a operat… Urmeaza apoi o usa din lemn veche, cu geamuri mari si o jumatate mobila care e pozitionata cam vis-a-vis de usa de la intrare… Pe aici mi-e drumul. De departe vad un batran, e inaintea mea, astepta si ieri la cam. 9 cu Electroterapie: Unde scurte si ultrasunete. Ma pun la rand. Pentru a-mi mai ocupa timpul, las la rand rucsacul si ma duc sa-mi iau o cafea cu lapte si ma reintroc la asteptare… Intra batranelul, dar ramane un prosop pe scaun iar imprejur NIMENI! Cand dau sa intru dupa el sa-i spun ca si l-a uitat, apare un alt tip isi ridica prosopul si imi spune ca a uitat ceva in salon si E IN FATA MEA!… hmmm! Mai am o tura de asteptat.

Dupa ceva timp intru si eu… E o alta asistenta. Ii dau fisa cu procedurile, scot prosopul si gelul. Le asez pe masuta-dulapior si ma asez pe patul cu cearceafuri si musama la picioare. Asistenta vine se aseaza pe un scaun in fata mea, trage un paravan in spatele care tot de prin perioada razboiului cred ca este. Ma da cu gel pe degete in exterior, regleaza ceva la cutia neagra ce ocupa trei sferturi din masuta, mai ramane un sfert ca sa-mi pun si eu mana pe un capat, iar in celalalt capat un alt aparat cu un stick ce aduce a uscator de par, dar mult mai mic. Incepe sa se intinda gelul si sa umble alan-dala pe degetele mele cu un fel de stick negru cu capul gri-metalic ceva mai mare… (falus like). Urmeaza vreo cateva minute de plimbareala cu stickul pe degete si pe la incheieturi. BUZZZZ!!! Asistenta ia o pauza mica, imi intoarce mana cu palma in sus, imi da cu gel degetele ranite pe interiorul palmei, apoi iarasi plimbareala haotica cu capul stickului prin gel si pe suprafata degetelor.

Discut un pic cu ea, apoi ma uit imprejur. Nu s-a schimbat prea mult de anul trecut, aproape deloc, in spate e geamul, chiar si aparatul „ciudat” vechi, antic si de demult e inca langa acel dulap metalic cu flori deasupra, iar printre flori se vede montat un bec, momentan stins… Nu pare sa functioneze, probabil e ars demult, doar ca nu a avut nimeni bunavointa sa-l schimbe. Tot aceleasi doua aparate cu scaune in fata, iar fiecare aparat cu cate doua brate intre care oamenii ca isi tineau mainile, si aici se fac undele scurte.

Uite ca un al doilea BUZZZ! ma trezeste din inventariere… s-a terminat tratamentul, ma sterg pe degete de gel, imi strang lucrurile, imi iau haina de pe cuierul metalic cu agatatori una mai stramba decat alta, salut „O zi buna!” si plec… Cam asa se desfasoara procedura… continuarea de la usa la parafina pe maine, acum cateva explicatii despre tratamentul cu ultrasunete luate de pe internet…

Ultrasunete

Vibratie sonora cu o frecventa de peste 20 000 hertz, pe care omul nu o poate auzi. Ultrasunetele sunt utilizate in diagnosticarea si tratamentul diferitelor afectiuni:

  • In scop diagnostic, ultrasunetele sunt intrebuintate in ecografie si in examenul Doppler.
  • In scop terapeutic, ultrasunetele sunt exploatate in tratamentul simptomatic al afectiunilor tesuturilor moi (muschi, ligamente, tendoane). Aceasta tehnica permite reducerea intlamatiei imbunatatind circulatia locala.
  • Litotripsie.

Si-am ajuns in ziua trei, cu o procedura ceva mai pe larg din trei si acum trei clipuri pentru recuperarea mentala…

Lasati fericirea pe chipul vostru si
pedepsiti-va buzele cu un zambet!
e-Nicusor L.

Un răspuns

  1. nice roses…:D

Lasă un răspuns

