Simplu ca doi ochi albastri… 2 Mad and dy 2gheter!

Cu doi ochi albastri si frumosi am ajuns impreuna… la final de saptamana… foto-week s-a terminat …simplu! A fost mai grea si cu unele rataciri prin forumurile inalti… http://forum.cs.tuiasi.ro …ale moldo-puritanilor cu SPAM-ofobia lor. Oricum le multumesc ca mi-au si sters postarea… nu era destul de tehnica pentru ei se pare. Cu noaptea de vineri… sauna sleeping day… si ca sa nu ma mai intind prea mult trec la fotografie… e interiorul altui corp de iluminat cumparat sambata… deci „Stelutele din ochi tai” by e-Nicusor L.

2 răspunsuri

  1. Frumos imi place, si eu am ochi albastri 😀

    • Ma bucur valentyno de vizita… nu sunt chiar innebunit dupa ochii albastri… e un detaliu prea neinsemnat… dar aici e vorba de doi ochi dragi mie care s-au nimerit sa fie si albastri…

Lasă un răspuns

