Red day… fara sare doar cu multa pasiune!

Azi 23 februarie 2010… e a doua zi de preparari coolinare pe cooloarea data. Am inceput prin unele cumparaturi cum ar fi: sfecla rosie, ceapa, o cutie de fasole alba cu chilli si o conserva de salata de somon. Am cam stat mult in piata, si era cam distractiv sa vezi cum se tot ridicau si ma imbiau vanzatorii cu produsele lor in timp ce eu vorbeam la telefon cu M(istery) D. Inspiratia mea dulce in tot ceea ce fac… Am urcat la apartament si dupa cateva ore de munci la renovarea camerei am trecut si la partea de creatie coolinara…

Am fiert sfecla in apa, am curatat-o si am taiat-o felii intr-un bol de plastic, cu ocazia asta mi-am inrosit si toate mainile (cele 2 ca nu am mai multe, desi uneori ar fi nevoie). A urmat conserva de fasole alba cu chilli sa fie turnata peste sfecla rosie, conserva de salata de somon cu mazare si alte legume… Si totusi ceva parca ii mai lipsea preparatul pentru a-i da mai mult gust… Ceapa alba feliata, my style, presarata si amestecata bine bine cu restul compozitiei… Din bolul respectiv pun totul in alt bol ceramic si un pic ciobit si incep sa ornamentez totul cu felii de sfecla rosie… Arata bine, fac ceva poze si ma pun sa mananc. DA, un lucru important, preparatele mele sunt comestibile, chiar foarte gustoase, bn ca acum gusturile nu se discuta. Oricum sunt mai sanatoase decat orice alte retete de mancaruri gatite cu ulei si tot felul de prajeli, chiar daca pentru cea de azi am deschis cam multe conserve…

Oh, scuze e 02 martie 2010… Deci o saptamana dupa „Somonul din fasolea sfeclita” by e-Nicusor L…

Lasă un răspuns

