VIOLET… o delicatesa si pentru 2 aprilie!

Iata ca acum o saptamana ajuns la ziua cu violet, am ales joia ca e la moda mai ales in aceasta zi… asa ca am preparat niste Cream Ole cu lapte si suc de coacaze negre pentru culoare, peste am turnat iaurt de coacaze negre de la Napolact si apoi pentru pete de culoare si aspect am adaugat 4 rafaelo si „bomboane” din martipan albe si roz… pentru contrast a trebuit sa mai pun si niste smochine fara samburi (Carefour) ca totul parea neterminat si nedefinit. Ceea ce a iesit vedeti mai jos, de gustat deocamdata doar eu am avut placerea si pot sa spun ca a fost un „Deliciu violet a la Rafaelluc” by e-Nicusor L.

Un răspuns

  1. I wish I could fly…

Lasă un răspuns

