Galben de porumb… pe o pizza mai altfel!

Se cumpara mancarea conventionala Pizza Prosciutto… se incalzeste cuptorul, se cauta disperat dupa gratarul de la cuptor, se suna parintii poate stiu ei unde a fost pus gratarul in focul renovarii, se mai cauta iarasi gratarul… intre timp mintea lucreaza la alte solutii… am gasit e neconventionala… e fun… e interesant… E totul ok! Am cum sa o incalzesc… Continuam cu desfacerea cutiei de porumb dulce, taiat de rosii cherry, Erdos PisTa (o cu doua puncte deasupra si cu T nu cu D) de adaugat ca e foarte iute si sarat. Bun am ajuns la o temperatura crescuta… in cuptor!

Desfacem cutia de pizza Bongiorno (adica Buna dimineata! o fi mancare italieneasca?) si acum solutia gasita… Se scoate pizza din folia de plastic si se pune pe… un capac intors invers… 😀 Se orneaza blatul cu Erdos Pista, rosii si mult mult mult porumb GALBEN si dulce… Capacul se pune pe o oala cu apa si se introduce in cuptor… se lasa totul la copt. Dupa vreo 15-20 minute am scos totul, am facut niste fotografii si am savurat cu inca mai mult Erdos Pista… E prima pizza homemade si-i spun „Prosciutto neconventional dar BUUUN!” by e-Nicusor L.

Lasă un răspuns

