• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,657 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Portocaliu facut bucati… Just do it, already!

Doobla premiera… prima data in viata cand am mancat mango si a doua e propriul meu video pe youtube… filmat, prelucrat si uploadat… Initial voiam sa fac ceva  cu morcovi si un pic mai portocaliu, dar cautand pe net instructiuni de taiere a mangoului nu am prea gasit in romana asa ca mi-am propus sa postez eu ceva in directia aceasta… ce a iesit ati vazut la inceputul postari… la sfarsit sunt si unele foto, ca sa nu ies prea mult din tiparele postarilor de saptamana aceasta… Desi e mai mult galben-auriu, mi-a placut ideea de „Portocaliu sub cutit… sa fieee!” by e-Nicusor L.

I vote 4 violet… 2 aprilie 2010! 😉

P.S. Am dat peste alte clipuri noi cu Annoying Orange… Mai asta ar fi bun de presedinte mi-am spus… Dar stati ca doar avem unul si ciudat asemanarile sunt cutremuratoare …hahaiala portocalie si bataie de joc la adresa tuturor… Mai bine enjoy clips!

Annoying Orange Saw

Annoying Orange 7: Passion of the Fruit

Annoying Orange gets Autotuned

Hey YOUTUBE!!!

Annoying Orange – A cheesy episode

Un răspuns

  1. nice clip…you’re very good with the knife 😀

Lasă un răspuns

