• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,295 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

…earth turns slowly because today is… Happy Mothers Day!

LA MULTI ANI MAMI, DRAGA! …si tuturor mamelor de pe aceasta planeta. Cu greu am ales tema acestei saptamani… pana la urma va fi o saptamana muzicala si mai putin comentariu… Astazi melodia zilei cu versuri si desene copilaresti… De ce? Pentru ca avem cu toti o singura mama pentru care noi inca suntem copilasi. Cu totii cand eram mai mici obisnuiam sa desenam (ca si in clip) mai ales de 8 Martie si sa invatam cantecele… Clipul mi-a amintit de aceste desene copilaresti… nu le-am facut eu dar le dedic impreuna cu aceasta melodie minunata mamei mele si tuturor mamicilor de pe aceasta planeta… LA MULTI ANI!

Lasă un răspuns

