• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,990 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

De zIUA bARBATULUI… is When I need You… more!

Se zice ca azi a fost zIUA bARBATULUI, mai mult a fost sarbatoarea celor 40 de mucenici, un motiv de betie in plus, ca dupa traditie trebuiau baute 40 de pahare. Adevarul e ca am tot auzit la radio de dimineata cu cele 40 de pahare… sau plus 4 cand nu prind franele dupa cele 40 oficiale …dar nici n-am prea facut legatura cu zIUA bARBATULUI.  Super mediatizata treaba…! Si prin oras am vazut locurile unde erau cadouri pentru femei pana mai ieri, erau si azi… SURPRIZA!!!… pline de gunoaie… ambalaje si tarabe parasite… La multi ani, masculi!

Acum hai sa continuam… la munca am primit cadouri si nu asa cum am dat eu pe 1 si 8 martie… NUUU! Multe multe multe cadouri… muncitoresti, ca tot aveam prea mult de lucru… hai la mai multe sarcini!!! De aceasta am si reusit sa plec mai devreme de ora 18 cu vreo 15 minute, ca tot e zIUA bARBATULUI… desi aveam program pana la 17!!! La multi ani!

Totusi de primit am primit ceva, dar de la un alt barbat necunoscut mai in varsta… un foc la tigare si asta de la chibrit. M-a distrat ca eu vorbeam la telefon si voiam sa-mi aprind o tigare, din pacate mi-am dat seama ca nu am foc… uitasem acasa… un barbat mai in varsta m-a auzit si in timp ce stateam la semafor m-a servit politicos cu un foc de la „bricheta forestiera”… iar pentru ca aveam doar o mana libera in care tineam tigarea si in cealalta telefonul… a aprins el si chibritul. Aproape ca se schimba culoarea la semafor… Asta da cadou!!!

Ehhh… nu vreau sa par rautacios cica mai e o zI a bARBATULUI… pe 6 iunie si pe 5 mai una de la BergeNbier alta… Femeilor le place sa spuna ca e in fiecare zi pentru ca le avem pe ele… Oricum ar fi, eu am nevoie de un singur cadou pentru aceasta zi… YOU and YOUR LOVE… de aceea am ales si urmatoarea melodie auzita in drum spre casa…

La multi ani tuturor barbatilor! Sarbetocitzi-va pe unde puteti… cat despre mine I JUST NEED YOU… and WHEN I NEED YOU Darling… M(istery) G(irl)!

P.S. Versurile de sub sunt in spaniola sper ca stati bine cu limba… 😛

Un răspuns

  1. mă simt în rai…cu tine 🙂

Lasă un răspuns

