• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,657 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Found You …in a System that doesn`t give a…

Nu va speriati e vorba doar de o melodie… Am auzit-o prima data in pielea goala de pe partia din Poiana Brasov la KissFM… Oh NUUU, nu eram pe partie era transmisia de acolo si eu eram in pielea goala sub dush… cu radioul din cabina dat la maximum… Am auzit-o, mi-a placut foarte mult si chiar am incercat sa retin cine canta. Din pacate dupa dus nu mai stiu exact ce am facut dar… e sigur nu am cautat melodia. Mi-am amintit de ea dupa mai mult timp si am incercat sa o caut… Dar imi aminteam mai mult linia melodica si ce se canta ca prin vis… Deci dupa mai multa chinuiala de cateva ore si cautare pe YouTube si Kiss FM… poate poate gasesc ceva… n-am gasit-o! Acum vreo luna cred… si s-a intamplat ca azi sa o aud din nou… tot la KissFm in timp ce trebaluiam prin casa… finisand amenajarile… punand la punct detaliile… sunt aproape de final… desi nu chiar cum imi imaginasem la inceput… Mult mai bineeee pentru ca s-au gasit idei pe parcurs care au completat imaginea. Si acum sa revin la melodie… nu e chiar ce auzisem eu in pielea goala acum o luna… dar e tot Babiloniahhh! la Kiss FM era un mix de-al lui DJ Serginio… eu am gasit pe youtube altceva dar care suna asemanator… Savurati-o si… dansati-o! 😛 Ce are ea de zis… I was born in a system…

Lasă un răspuns

