You are… M(y) everything… M(y) wonderfull girl…

Dupa un weekend minunat… alaturi de o persoana minunata, thank you M(y) wonderful girl  …am luat o mica pauza de „respiro”.  Chiar si acum inca it`s hard 2 ketchup 😉 dar incerc… Amintirile din weekendul aceasta nu-mi prea lasa timp de altceva. Inceput de vineri noaptea m-a obosit intr-un mod cat se poate de placut. Stiind ca timpul era cam limitat, am „chiulit” de la munca si n-am prea pierdut vremea cu somnul… Ce pot spune, caci nu vreau sa intru in prea multe detalii, este ca a fost frumos. Ba nu! A fost extraordinar de frumos. Prima data dupa mai multi ani am fost cu adevarat fericit…. Wonderfull moments shared with a wondefull girl… you are M(y) everything….

Thank You  my wonderful girl for the moments we shared 2gheter…

Lasă un răspuns

