• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 3 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,510 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Secret, Discret… căci nu totul e de pus pă net!!!

Am zis si eu sa mai umplu golurile… Careeee goluri? Nu alea de la fotbal ca nu ma prea intereseaza sportul asta… Ma bucur doar cand ia bataie steaUUUa… Si imi place sa-i chinui pe stelisti… mai ales care nu-s bucuresteni si tin cu Steaua ca vezi dom`le e cea mai tare… a fost pana i-a fost furata valiza cu spaga lui nea JiJ… si acum li se vede valoarea… Dar e deja prea mult despre fotbal ca oricum nu era vorba de umplut  golurile astea.

Ziceam de golurile de pe blog… in ultima vreme mai greu gasesc inspiratie si kef sa scriu… poate si pentru ca  ce as vrea eu sa scriu nu prea poate fi impartit cu toata blogosfera… too personal. De aceasta se pare ca am ajuns intr-un blocaj de scriere, ajutat si de o portie de lene. Daca totusi saptamana trecuta nu am scris miercuri recuperez acum… Ca siiigur va intrebati….

…ce-am mai facut in acest timp? Poi in mare parte am lenevit. Poi  am fost pe la casa la ai mei si acolo nu ma lasa computerul sa postez, cu lucrarile la interior am cam stagnat, cu sala iarasi in stand-by, doar in dragoste imi merge bine…2gheter…. e mai greu cu contactul fizic pentru ca ne  despart cativa  kilometrii. Dar noi ne iubim ca in filme si intr-o melodie d`a lui Alex… secret, discret…sunt lucruri care nu pot fi impartite cu toata blogosfera!… asa ca ce e personal ramane secret like M(y) wonderfull girl… in rest sper sa mai postez dar nu promit…

Lasă un răspuns

