3 mai… MAI devreme sau MAI tarziu, MAI aproape…

MAI… devreme sau MAI tarziu se pare ca a ajuns si pe la noi prin zona criza financiara. Totul a inceput in Saptamana Mare a Pastelor… si de acolo tot MAI rau… Situatia se inrautateste pe zi ce trece, majoritatea firmelor din zona o resimt… vorbind cu prieteni angajati la firme din fel de fel de domenii spun cam acelasi lucru… cam din aceeasi perioada a inceput sa cam bata vantul… nu doar pe afara… dar si prin firma, asta cand se mai deschide usa, care se deschide tot mai rar pentru a intra clienti… asa ca mai mult bate vantul prin buzunare… ale mele, ale tale, ale noastre, ale tuturor sau a majoritatii… Uite asa am inceput si la noi cu avertismente de concedii obligatorii… Ce voi face MAI departe, poi se pare ca trebuie sa caut ceea ce stiam ca v-a trebui MAI devreme sau MAI tarziu… sa-mi gasesc altceva…Poate chiar  MAI aproape de tine… Asa ca m-am certat cu munca si se pare ca va trebui sa fiu mai rau cu ea (munca mea)… mai mult  NUMAI TU… imi cunosti sufletul…

Un răspuns

  1. hmmm….MAI aproape….I wish….cat mai aproape sa vii..:-*

Lasă un răspuns

