• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 3 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,510 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

8 mai… Am MAI „cazut”, dar m-am ridicat din si prin praful de stele…

Acum n-am somn… nuMAI am somn… Am dormit… am dormit mai toata ziua… iar in rest? In rest m-am gandit la ce este… la ce a fost… la ce va fi… la datorii… la munca ce o am de facut… la situatia actuala care nu pare  sa duca la ceva bun… micsorari salariale si de pensii… revolte?… saracie …toate ne vor afecta pe fiecare. Ce se intampla mai departe?

Cine poate spune… azi m-am simtit parasit… de familie… de prieteni… de toata lumea… Sau poate eu i-am parasit… m-am ascuns pentru ca voiam sa vad cine ma cauta… sa vad cui ii pasa… cine se intreaba ce fac… daca mai traiesc sau doar supravietuiesc? Nici eu nu stiu… supravietuiesc… dar pana cand… de mic a trebuit sa ma descurc mai mult singur… am cazut si m-am ridicat… dar pana cand? Pana cand mai pot sa ma tot ridic de unul singur? Pana cand mai vreau asta? Pana cand mai gasesc forta de a ma ridica? Poate ca mai am nevoie de un sprijin… de o mana de ajutor… de familie… de prieteni… de toata lumea… Singura persoana alaturi de mine mereu… e totusi prea departe fizic… si E COMPLICAT sa ajuti pe cineva din departare… Totusi a reusit pentru ca legatura dintre noi imi mai da putere, speranta, forta si motiv pentru a ma ridica din nou, de a continua si… de a trai in continuare cat aceasta legatura exista… chiar daca trebuie sa mai astept… asteptam impreuna…  pentru a exista o apropiere fizica… keep hanging on… am cazut in praf de stele…. il am in suflet si pe hainele mele… I got you my StarDust forever in love!


Un răspuns

  1. I love you! Always here for you…never let go…

Lasă un răspuns

