• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,657 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

It`s not Muay-thai… it`s M.M.A(uch)…

Mda am ajus sa o fac si pe asta antenament la lupte… MMA. Daca cineva mi-ar fi spus ca voi ajunge vreodata nu l-as fi crezut, cel putin pana acum vreo 3 ani. Nu am prea avut tangente cu sportul, mai mult cu butonatul si computerele… Dar multumita la doi prieteni s-a infiripat si treaba asta… Mersi Mircea si Leo… Mircea cu care am facut cum s-ar spune primi pasi, cand stateam in gazda mi-a aratat ceva miscari si mi-a deschis ochii in acest sens si… Leo pentru ca m-a luat cu el la sala si „a tras” de mine sa merg… dar asta e o alta poveste pe care o voi ataca maine.

Azi vreau sa raman la treaba cu MMAuuul. A fost prima zi si totul a inceput cu asteptarea… Mda asteptarea pentru ca dupa munca era o diferenta de vreo doua ore pana sa incep, iar ca sa merg acasa dura mai mult drumul, stateam cateva minute cat sa-mi fac si sa  beau o cafea de asta mai bine am preferat sa raman si sa astept… Au trecut si orele, nici nu prea stiu cum dar au trecut. A aparut antrenorul si alti baieti, ne-am salutat si am urcat spre sala.

Ploua marunt, emotii si nu prea… un pic de glume, discutii cu baietii si antrenorul… am ajuns la sala. A trebuit sa asteptam pentru ca sa ia cheia antrenorul si… Am intrat, ciudat primul lucru care il memorez e mirosul unei incaperi… nu a fost unul prea placut de asta nu intru in detali. Am ajuns in vestiare, dezbracarea… short, oups am uitat adidasii… ma uit la ceilalti baieti… desculti doar Sami care e tot incepator, ca si mine cu adidasi. Imi spun WTF… si ma descalt si eu. Dupa o usurare de lichidele interne am intrat in sala…

Ce pot spune e o sala de sport cu podea de lemn, veche, cu cosuri de baschet prinse de pereti si marcaje pentru tot felul de sporturi. Cei mai vechi incep sa alerge… noi incepatorii dupa ei. Dam cateva ture alergare normala, apoi fandari laterale cu fata, cu spatele, genunchi la piept, calcaiele la fund, fandari etc… incep sa curga primii stropi de transpiratie, creste pulsul, e greu… dar rezist… STOP. Facem un cerc in jurul unuia mai vechi si incepem incalzirea…

Yep… si eu credeam ca alergatura a fost totul… neah! Follow the leader… intindem bratele, intindem picioarele, incalzim incheieturile, rotim trunchiul… etc. Sincer cam desincronizat fata de ceilalti, ma uit la Sami si el cam la fel… cel putin nu sunt singurul… buuun… a trecut si asta cei mai vechi isi iau bandaje, isi pun manusile. Noi cei doi incepatori ramanen cu Leaderul…

Ni se arata pozitia de garda, picioarul stang in fata, dreptul mai in spate la o distanta de latimea umerilor… Sami e stangaci cu garda inversa… Incepem cu 1 –  directa de stanga, 2 – directa de dreapta, 3 – croseu dreapta, 4 – croseu stanga, 5 – upercut drepta, 6 – upercut stanga… asta ca sa stiti despre ce e vorba ne spune leaderul… Antrenorul se plimba cand la cei mai vechi, cand pe la noi… Noi exersam 1 – 1 – 1 -1… apoi 2 – 2 – 2… Dupa mai multe repetari si corectii trecem la 1 -2, 1 – 2… Apoi deplasarea… fata, spate, dreapta, stanga… piciorul in care e directia e primul, celalalt il urmeaza… si din nou… Trecem la 1 – 2 si pas in fata pe latimea de teren, retragerea deplasare cu spatele… si o tinem tot asa… urmeaza flotari… saritura si flotari… iar 1-2 si deplasare… PAUZA. Ceva mai in dreapta doi se luptau pe niste saltele… ne apropiem si noi cu leaderul…

Am sa va arat proiectarea, pentru ca in MMA mare parte din lupta se desfasoara la sol, trebuie sa invatati cum sa aduceti oponetul jos… OK! Eu stiam ca e vorba de Muay-thai… Kickboxing… K1… Se pare ca e mai mult… hmmm… aici incep un pic emotiile… Ma curat pe picioare si urc pe saltea cu Sami… dar nu ca sa ne arate vine leaderul si pic eu primul la podea (saltea)… AUCH…  Mda am vazut ce inseamna proiectarea la podea… Si-nca o data… ii vine si randul lui Sami… firar dau cu „cocoasa” de saltele… dar mi-a venit si mie  randul… YEAH! Now I like it… te apleci, ii tragi de picioarele pe langa tine si te impingi cu umarul in plex… zbang, am dat si eu cu el de podea… again and again… YEP! Offf… cand incepea sa-mi placa trebuie sa plecam… eu o sterg mai repede ca sa prind masina spre casa… ceilalti raman la conditia fizica… Cam ingandurat ies sa ma schimb, Sami, si asta mi-a placut vine, ma saluta si se intoarce in sala… eu prea ingandura, grabit, poate si speriat am uitat asta… aveam de gand dupa ce ma schimb…  SALUT! SALUT! si o sterg spre casa, abia astept ziua de miercuri pentru urmatorul antrenament, mancarea si dusul… It`s M.M.A(uch)… and I LIKE IT!

Finish and finished… GOOD NIGHT!

P.S. M.M.A. vine de la Mixed martial arts… iar Auch vine de la talpile mele goale care de la alergari si restul exercitiilor au cam facut bataturi… AUCH!

Lasă un răspuns

