• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 3 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,517 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Walking on… blisters …fevers. Never give up on US!

Still hangin` on… adica mai rezist… a venit si ziua a doua de antrenament, speram sa-mi mai treaca febrele musculare, dar nici o sansa. Am sunat chiar la antrenor sa zic ca poate ar fi bine sa nu merg, poate… a zis ca o lasam mai usor cu alergatul si facem tehnica… ce bine… am rasuflat mai usurat si m-am pus pe asteptat. Vizita pe la Dani, mi-a aratat el tehnica… adica tehnica infomationala nou achizitionata… monitor, hdd-uri, laptop cooler, tastaturi, mouse si priza cu protectie… sa le folosesti cat mai mult timp si sa ai parte de ele… Din pacate a trebuit sa plec de acolo mai repede desi speram sa-mi petrec vremea pe la el… Asta a fost, merg mai departe si pana la urma a trecut cumva si timpul… A aparut Samy si parca a inceput sa treaca timpul mai usor… au mai venit si alti baieti si am  urcat spre sala. Cand era panta mai grea imi suna telefonul si o voce placuta la capatul celalalt capat. Parca am prins mai multa forta, mi s-au mai alinat durerile de la picioare si am urcat mai cu spor… 10x turtle baby. Din discutie in discutie am primit si o veste cam trista… no net 4 her….  totusi poate ca vine pana seara… din pacate nu… sad and lonely 2night… and tired 2 a fost o zi ceva mai lejera la antrenament…

…dar am pus manusile in mana. Am inceput totusi cu alergare ceva mai incet apoi incalzirea si direct manusile in maini… Exersam 1-le, 2-le, 1 – 2-ul… Eu desigur cu Samy, e nasol se cam grabeste copilul… loveste prea repede si desigur mai mult gresit… da cu forta si din pacate fiind cu garda inversa ma deruteaza pe mine ca nu stiu cum sa ma apar, oricum nu stiu dar asa e si mai greu… Dupa exercitiile cu partenerul de sparing… trecem in cerc si exersam sub supravegherea antrenorului loviturile… apoi vin polonezele… lovituri cu viteza… si spre final loviturile cu piciorul… low kicks… cam greu fiind prima data cand dau si imi spune cineva cum ar trebui ca sa fi si corecte… incepem cu piciorul din spate… 20 lovituri in perina ce o tine colegul …Samy. Apoi da el si trecem la low kick cu piciorul din fata… apoi o sterg la schimbat si fuga spre casa… chiar e fuga am facut pana in statie 5 minute… mi s-a parut destul de usor alergarea… Ah ca era sa uit, am o noua pereche de manusi la mine… sunt rosii Lonsdale… sunt cele cu care am exersat azi, sarcina stricta  spalat si uscat!!!  OK… cam atat pe azi e noapte, e tarziu si imi lipsesti… unde esti… undeee? Miss u… Love u… Need u… Kiss u… good night, sogni d’oro and  forever good  morning…

P.S. In legatura cu melodia, mi-a venit in cap… Walking on broken glass… cam asa am mers eu de ieri si azi n-am fost scutit de febre… iar din pacate sau din fericire se pare ca si maine mai e o zi de antrenament…

3 răspunsuri

  1. I’m right here my bear….missed you but…never let go, still hanging on, still loving you…
    P.S. I’m glad I could help a little with your pain 🙂

  2. […] la IT-ist. Cu bune cu rele. Cu nopți nedormite, stres, beri și distracție. Oameni frumoși ca Lucică, Nea Stoica, Nea Sandu, Nea Buji, Mihai Barbu, Sile Pop, Chirvasă au pus umăr de la umăr și au […]

  3. […] la IT-ist. Cu bune cu rele. Cu nopți nedormite, stres, beri și distracție. Oameni frumoși ca Lucică, Nea Stoica, Nea Sandu, Nea Buji, Mihai Barbu, Sile Pop, Chirvasă au pus umăr de la umăr și au […]

Lasă un răspuns

