Press it UP!!! Circuitul cu febrele multiple… ce urmeaza…

Day 3… de contact-sport… sunt mai happy ca aproape au trecut febrele… dupa munca zilnica si cearta cu colega care incepe sa fie zilnica… fuck it! Am mai pierdut vremea pe la Dani… scuze de stress! Dupa o treaba pe la Mall… am inceput sa urc spre sala. Pe drum m-am intalnit cu antrenorul si mergea cam greu de la febre musculare… facuse genoflexiuni cu bara la sala… oups! Din vorba in vorba am ajuns si la sala… Alergarea de inceput, fandari laterale, picioarele la piept si la fund… incalzirea… apoi deplasarea si garda… cu inca doi noi veniti… Apoi noutatea faina a fost invatarea croseelor… cu stanga si apoi cu dreapta… happy 2 learn something  more… super fain… stiu cam cum se fac croseele… Am trecut apoi la low kick-uri cu Samy… si acum la final… alta noutate… circuitul: flotari, abdomene, sarituri pe bancuta stanga – banca – dreapta cu garda sus… Acum sigur si ultimele urme de bataturi s-au dus… Ce pot zice decat foarte obositor… vreo 3-4 ture cate 1-2 minute cred la fiecare… dar a trecut si sunt fericit  deocamdata… ca de maine imi incep alte febre… multiple… Auch… bine ca bine weekendul… si acum ca la flotari, caci astea au fost cele mai grele… 2 Press it up! (ca tot e la U-tv)

Lasă un răspuns

