It was real pain… almost real sparing…

Real blood… real pain… real punches… real kicks… almost real… because of the protections… still realy close 2 that… the best part is that I wasn`t in… yet… I just watched from the side… but it`ll be for me 2 in three months… Than I`ll feel it for myself… fear? Don`t feal it yet… I`m still in training and I must train harder than this… Everyday it`s a good day for training… it must be so I can get out in a good state… if i can say so… so training, training, training… all the way… everyday… I CAN DO IT! I must do it! I want to improve my skills…

Un răspuns

  1. Buna ziua!

    Numele meu este Cristian.In urma trecerii in revista a site-ului dumneavoastra,as fi incantat sa colaboram(interactionam)prin schimb de linkuri.As dori sa postati pe prima pagina un link cu site-ul poker online bonus.ro , in schimbul acestui serviciu eu urmand sa va postez cate un link pe pokeronlineking.com (page rank3) , perlapoker.com si inca doua bloguri cu continut de poker.In conditiile in care acceptati,va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile ancor textului.
    Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa,astept colaborarea cu dumneavoastra.
    De asemenea,va rog sa-mi stergeti comentariul.In lipsa unei adrese de contact am apelat la comentariu.
    Cu respect
    Cristian

    contact @ pokeronlinebonus.ro

Lasă un răspuns

