Alergati… nu si de responsabilitati!

A fost o saptamana grea… cu multa agitatie la job, munca contra cronometru si peste… cu dezamagiri personale si dezamagirea clientilor pentru ca nu au fost onorate comenzile la timp… sorry, incerc sa evit acest lucru dar supraaglomerarea comenzilor m-a facut sa deviez de la plan. Am ales ca tema a saptamanii alergarea pentru ca e un mod in care m-am relaxat… Cu alergari luni si joi… timp de o ora, fara intreruperi sau cu putine (joi, cam 3 in tot intervalul). Cum a fost? Obositor, dar relaxant si sanatos… deci a meritat.

In restul saptamanii… m-am tuns, m-am certat cu colega, am spus LA MULTI ANI! lui Roli… un bun prieten din oras… m-am muncit chiar si sambata… iar apoi am lenevit sa-mi mai incarc bateriile pentru saptamana ce vine… dar sa mai revin la alergat… catre o sigura destinatie voi fugi tot timpul… inima ta draga mea…

Un răspuns

  1. te-am trecut,multumesc.

Lasă un răspuns

