• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,657 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

It’s been a while… dupa ceva timp… I`m back!

Mda… a trecut o ceva  timp de când nu am mai scris… aproape am uitat cum se scrie corect numele blogului… rusinicaaa… am scris cu un e în plus  coolinarEEa.wordpress.com… acum am rezolvat ca tot îmi apare în Chrome la din autofill, așa ca l-am făcut și pe asta ca sa ma redirecționez unde trebuie.

Acum gata cu autocritica… Am lipsit și-am revenit… de ce? Pentru ca am și găsit ceva interesant de publicat… In toată perioada asta am trecut prin mii de stări și experiențe… foarte plăcute sau mai putin plăcute ca sa nu le spun triste… Am avut și am pierdut… totul sau aproape totul… Am iubit, dar n-am mințit… în schimb am rânit persoane care îmi erau dragi… asa ca am ales o distanțare de ele… Ceea ce pentru mine a fost și mai greu căci a însemnat sa aleg singurătatea… binecunoscuta de mai multi ani…

De ce am făcut asta? Pentru a ma autopedepsi într-un fel pentru cum am reacționat… pentru ca am ajuns sa fug după doi iepuri și cand mi-am dat seama de gravitatea situației… tot eu am ales sa nu mai prind nici-unul…  am ales singurătatea…

Am petrecut cam o săptămâna astfel… chiar doua săptămâni pentru ca a fost pe 1 iulie… in tot acest timp am ramas mai mult cu munca și gândurile mele triste si aproape deprimante… Acum e ok… nu foarte bine sau foarte râu… doar OK… si am inceput sa scriu… din nou… start a new… new round of posts… new life and new ideas…

Lasă un răspuns

