…NEED 2 KNOW! Eu decid… ca sa nu fiu vandut (9 din 18)

Ia decizii si ai grija la lumea care te vinde… Am scris si rescris acest inceput. Mi-a fost greu sa ma decid, dar pana la urma, pe viata mea eu decid… Suna egoist dar asa trebuie altfel nu mai e viata ta… Tu decizi pe viata ta. I DECIDE… for my life…
Nu cred ca un alt cantec ar fi fost mai potrivt pentru ceea ce urmeaza…
  1. Ia decizii radicale si actioneaza imediat. – Ori  actionezi si cauti noi oportunitati, ori altcineva o va face in locul tau. Nu poti face nimic sau progresa stand retras si gandindu-te la asta. Tine minte, este o mare diferenta intre a sti sa faci ceva si a face acel lucru. Stiinta fara practica este nefolositoare.
  2. Acepta si imbratiseaza ocaziile. – Oricat de  buna sau rea e stiuatia acum, ea se va schimba… este un lucru de care poti fi sigur. Asa ca imbratiseaza ocaziile si realizeaza ca toate se intampla pentru un motiv. Nu va fi intotdeauna usor sau evident de la inceput, dar la sfarsit va merita.
  3. Nu iti fa griji prea multe despre ce cred altii despre tine. – Pentru cea mai mare partea oamenilor  chiar nu conteaza ceea ce altii gandesc si spun despre tine Cand am avut 18 ani am lasat ca opinile colegilor de liceu si alte noi legaturi sa imi influenteze deciziile. Si la un moment dat m-au deviat de la idei si teluri in care credeam. Realizez acum, zece ani mai tarziu, ca aproape toti oamenii a caror  opinii le-am ascultat nu mai fac parte din viata mea. Degeaba incerci sa faci o prima impresie buna (interviu pentru job, prima intalnire, etc) nu lasa opinile altora sa iti stea in cale. Ceea ce gandesc si spun despre tine nu e important. Important e ce simti tu despre tine.

Iar ca incheiere o melodie care se potiveste cu ce e mai sus si  ai grija caci… Lumea te vinde…

Lasă un răspuns

