• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,671 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Dezlantuirea monstrului creativ… Spune-o TAREEE! (3 of 6)

Say One Thing Strong

Original by Alvin Soon, Traducere by e-Nicusor

Prietenul meu Donald a fost amabil sa-mi lase un comment la postarea mea precedenta clarificand ca sunt o persoana mult mai buna in viata reala.

Imi place si mie sa cred asta.

Atunci de ce am injurat ca un marinar in Unleashing Your Creative Monster: Know Who’s Your Bitch?

M-am luptat sa scriu postarea pentru mult timp. Am scris ciorne peste ciorne cu gandurile mele despre creativitate, lucruri ce le-am invatat timp de 10 ani studiind si lucrand in domeniul creatiei.  Ciornele ezitau si sovaiau, cand erau asa cand altfel, si au ajuns exagerate si plictisitoare. Niciuna nu era ok. Creativitatea este un subiect paradoxal si eu incercam sa acopar toate punctele de vedere posibile.

Ca rezultat, ciornele nu aveau un punct de vedere puternic.

Cand am decis intr-un final ca ce naiba, voi scrie cu piciorul pe acceleratie si la naiba sa fie daca am sarit  ceva,asa a aparut Know Who’s Your Bitch,usor si rapid.

Vezi secretul e foarte simplu. In viata reala pot fi manierat, corect si fara prejudecati. Intr-o conversatie am timp sa ascult, sa inteleg si sa analizez toate punctele de vedere.  Asta daca nu devin plictisitor si daca nu fugi (sunt de asemenea sanse sa fi interesat in a vorbi despre tine decat sa ma auzi pe mine vorbind).

Dar in scris, nu exista garantia ca vei mai citi dupa prima fraza. O fraza prea lunga,  un paragraf prea complex, un pasaj prea moale si pe aici ti-e drumul…

In scris trebuie sa te prind de gat, sa te pocnesc peste ochi cu punctul meu de vedere si totusi sa astepti mai mult. Trebuie sa spun clar ce vreau sau sa tac, altfel doar imi pierd timpul.

Uneori cand fac asta,  devine frivol si sarcastic. Uneori nu. Dar asta e cu muza si procesul creator: nu poti decide dinainte cum vei finaliza. Doar iti poti urmari insipiratia si sa speri ca vei ajunge cu bine.

Am fost nervos cand am terminat de scris Unleashing Your Creative Monster: Know Who’s Your Bitch. Ma tot intrebam daca ar trebui sa o public, daca voi ajunge sa insist prea mult cu injuraturile. Dar ca artist – frica de a forta granitele apare des.

Trebuie tot timpul sa faci pasul spre necunoscut, uneori vei cadea si alteori vei zbura. Nu poti sti dinainte cum va fi in cazul asta. Totul ce poti face e sa faci ce trebuie, dar fa o cat poti de bine si sa decizi daca vei evolua asumandu-ti sansa sau vei stagna facand ceea ce faceai si pana acum.

Un răspuns

  1. […] Dezlantuirea monstrului creativ… Spune-o TAREEE! (3 of 6) Wed Aug 11, 2010 14:13 pm Say One Thing Strong Original by Alvin Soon, Traducere by e-Nicusor Prietenul meu Donald a fost amabil sa-mi lase un comment la postarea mea precedenta clarificand ca sunt o persoana mult mai buna in viata reala. Imi place si mie sa cred asta. Atunci de ce am injurat ca un marinar in Unleashing Your Creative […] […]

Lasă un răspuns

