• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,657 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

Miercuri… Noi iubim… noi suferim… TRAIM!?!

Ziua a inceput la 00.00…  in bratele goale  ale iubirii… am atins-o, am alintat-o, am sarutat fiecare centimetru, impreunati intr-o prelunga si dulce imbratisare. Daca era dupa mine nu as mai fi lasat-o sa plece… sau sa plec. Dar a trebuit intr-un tarziu sa ne spunem noapte buna… nu strica totul!

Dimineata pe racoare a sunat ceasul… si a tot sunat el pana pe la 8.20… e MIERCURI dimineata… cu greu m-am trezit, am pregatit „merindea” si fuga spre munca… o zi aproape obisnuita… mai putin faptul ca sora s-a accidentat la un picior… cand a sunat mama si mi-a spus ca e la urgenta am inceput sa retraiesc cu groaza clipele in care si eu am trecut pe acolo cu fracturile… urgente, doctori injectii… bine ca e ea mai curajoasa cu injectiile… dar durerile se pare ca tot sunt… LAS CA TRECE… Multa sanatate sora draga!

Ies de la munci… e tot MIERCURI… merg la statie, urc in microbuz si cobor aproape de bloc… In prima faza imi fura privirea doua domnisoare „dragute”… Ca orice mister, ochii ascunsi dupa ochelari de soare ma fac curios… dar trec prea repede si imi intorc capul in fata… si vad o alta iubire „creata”… mana in mana cu iubirea ei blond-a… se alinta, se privesc, se iubesc… se casatoresc… nu vreau ma pun intr-o situatie incomoda asa ca bag intr-o viteza inferioara si la prima intrare spre bloc virez brusc… bravo lor si casa de piatra…

Casa mea de fier beton cu apa din perete ma asteapta in linistea obisnuita… pun sa scriu un CD si incerc sa mananc… spal doua rosii, apoi frumos si tacticos iau felia de paine cu gaura pe un sfert… o ung…  salata vinete cu maioneza… cand sa-mi bag dintii in ea… suna telefonul…

E motanul? Nup dar are nume asemanator (no ofense)… Era vorba de inscriptionari pe DVD… si amanat din mancat…  inchid dupa ce am stabilit amanuntele… vad alt apel al iubirii… inca o amanarea placuta si scurta… apoi in sfarsit pot manca… o excelenta salata de vinete cu maioneza,  paine si rosii… multa maioneza… 😀 …excelenta am si laudat-o telefonic…

A urmat apoi o plimbare cu CD-ul proaspat scris si o intalnire cu iubirea… arata superb… ne-am complimentat si am discutat… era inca la munca… din pacate o vizita nepotrivita ne-a intrerupt brusc… Pa pa!

E inca miercuri… vine toamna… vine noaptea incet si singur… mi se pare ca se scurteaza ziua… s-a lasat noapte de-a binele cand ne-am auzit din nou la telefon, e tarziu… noapte buna si inchidem telefonul… Cand sa inchid geamul… locul potrivit?… o stea cazatoare si foarte luminoasa traseaza o line alba pe negrul instelat… apoi inca una mai slab luminoasa… o fi ploaie de stele sau eram totusi la locul potrivit dar timpul nepotrivit… gata inchid cu totul… NOAPTE BUNA… dar e inca miercuri… noaptea… Wednesday night  live… still alive…

Wednesday (pronounced /ˈwɛnzdeɪ, ˈwɛnzdi/ ( listen); in Britain also /ˈwɛdənzdeɪ, ˈwɛdənzdi/)[1]is a day of the week in the Gregorian calendar. According to international standard ISO 8601, it is the third day of the week. This day is between Tuesday and Thursday. The name is derived fromOld English Wōdnesdæg and Middle English Wodnesday, which means „Wōden’s day”.

The name comes from the Middle English Wednes dei, which is from Old English Wōdnesdæg, meaning the day of the English god Woden (Wodan), a god in Anglo-Saxon England until about the 7th century. Wēdnes dæg is like the Old Norse Oðinsdagr („Odin’s day”), which is an early translation of the Latin dies Mercurii („Mercury’s day”), and reflects the widespread association of Woden with Mercury going back to Tacitus.

In Romance languages, it is derived from the name of the Roman god Mercury: mercredi (French), mercoledì (Italian), miércoles (Spanish),miercuri (Romanian), dimecres (Catalan), Marcuri or Mercuri (Corsican), dies Mercurii (Latin). Similarly, in most of the Indian Languages the name for Wednesday, Budhavar is derived from the Vedic name for the planet, Budha (often confused with Gautama Buddha or Buddha.)Buddh is also used in Urdu.

Lasă un răspuns

