• Go Ninja… go Ninja…. GO!

  • Yahoo.Detector.Info unhidde’m!

  • Tap into… Faster EFT!

  • R.W. …de ascultat nu in soapta!

  • Introduce email-ul pentru a te inscrie la acest blog si a primi notificat despre noile postari pe email.

    Alătură-te altor 2 urmăritori

  • Ce-am mai scris…

  • Blog Stats

    • 37,308 hits
  • …mai cu viata!

  • Faraaa virusi… fara…!

  • NO BASESCU DAY - 02.04.2010
  • …made me famous!

  • Jocuri noi!

  • Protected by Copyscape Duplicate Content Check
  • Meta

DE CE? Problema e iluzie… minte o face reala!

Aflat in continuua schimbare, am descoperit o 9 stare si modalitati de a trata problemele actuale am dat peste ceva ce mie mi s-a parut interesant. O modalitate de a termina cu problemele vechi care de fapt sunt doar iluzii si a aborda problemele noi cu mai mult optimism. DE CE?… asta e intrebarea devastatoare, daca ai o problema si cautand DE CE-urile in trecut doar aprofundezi si gasesti o scuza valabila pentru care justifici problema in loc sa te intrebi CUM sa o rezolvi? Ideea de baza este ca: „Amintirile vii ingropate  nu vor muri niciodata, niciodata!” ele ne influenteaza inconstient tot comportamentul… Ce e de facut cautat DE CE-ul? din trecut, eliminate toate starile negative, umplut golul ramas cu iubire… de sine.  Mai departe ascultati ce are de spus mi se pare foarte interesanta metoda FAST EFT studiata de Robert G. Smith.

De ce este o intrebare gresita. Daca nu ai aptitudinile invatate aici.
Un exemplu:
Cineva vine cu o problema si aceea problema e de intensitate 10 si apoi merge in trecut intrebându-se DE CE are acea problemă. Mergan in trecut si gasind o experienta de la 5 ani (sa spunem)  si cand ajung la aceea experienta simt emotiile de atunci (intensitate de 10). Atunci de la experienta initiala merg inapoi la alt DE CE si isi construiesc dovezi de cum e sa ai problema. Iar cand fac asta isi construiesc un sistem de incredere si merg mai departe DE CE s-a intamplat si cealalta si tot asa pana ajung la o autostrada interconectata de experiente asemanatoare (de intensitate 10) si astfel construiesc o scuza solida pentru a avea problema actuala.

De obicei si terapia face asta, desi sunt si unii  terapeuti buni  merg la cauza problemei… Aceasta e pentru ca s-a intamplat cealalta, si cealalta si cealalta si tot asa mai departe deci  gaseste o metoda de a trai cu asta. Eu nu caut sursa vreau aflu de unde stii ca ai o problema. E rau ca atunci cand mergi inapoi si cauti DE CE, cauti de fapt o scuza solida si apoi vei gasi un sistem de incredere ce o va sustine. Multi vor spune ca am venit cu problema asta la nastere, deci aceasta este lectia mea de viata. Asta sunt eu!

Am avut o doamna ce a venit la mine cu o problema, am intrebat-o de cate ori i sa intamplat.. a inceput sa numere 17 dati diferite „Asta e lectia mea de viata!” Eu i-am spus  „Inveti cam greu?!”

Problema e ca nu am stiut sa ne eliberam de celelalte si ceea ce facem cu aptitudinile ce le avem este un mod gresit intreband DE CE… eu sugerez a intreaba altceva.

Sa spunem ca ai problema asta azi si intrebi DE CE… te duci in trecut si o rexperimentezi, mergi inapoi si simti toate motivele DE CE si asa sustii problema.

Ce se intampla daca intrebi in loc:
Cum o pot schimba? Unde te duce intrebarea asta… sigur nu te mai duce inapoi in trecut… asa-i? Vei cauta optiuni
Unde pot merge?
Ce pot face diferit?
Cum pot face diferit?
De sigur cand te intrebi aceste lucruri nu mai te vei duce inapoi in problema.

OK. Si eu mai intreb DE CE?
Imi raspunzi: Asta e ce simt acum!
Eu te duc in  trecut si-ti spun hai sa schimbam acest trecut si tu spui…
Stai! Acesta sunt eu, aceasta e viata mea… cine voi fi daca voi renunta la alea… asta deja  e un sistem de incredere. Si tu mergi in trecut si eu spun sa schimbam porcaria aia… Nu, nu… cine voi fi daca renunt la toate porcariile alea? Cine voi fi daca voi renunta la trauma ce s-a intamplat cand eram de 5 ani.

Desigur dupa ce mergem inapoi si o curatam si o eliberam… Uitati care e situatia. Pentru a ma intelege mai bine:-
auziti zgomotul din jur
– simtiti aerul din incapere
– imi auziti vocea
– va simtit picioarele
OK. Totul CE A FOST PANA ACUM  nu exista!

Da ati fost de 5 ani, dar nu mai sunteti de 5 ani ACUM. Daca realizati ca trecutul nu exista si daca mergeti inapoi la orice experienta, indiferent ce e si incepi sa o simti E VIE. Si vreau sa intelegi daca e vie: AMINTIRILE VII INGROPATE  NU MOR NICIODATA, NICIODATA!
Eu vreau sa intelegi asta, conceputul este ca acum incaperea aceasta e reala, nu conduceti incoace, nu sunteti la munca, sunteti cu mine in acest moment… ACEASTA E REAL!
Dar daca mergeti inapoi la aceea experienta e rau. Si eu fac oameni sa mearga inapoi la acea experienta si sa o simta pentru ultima data! SA O SIMTA PENTRU ULTIMA DATA!
Pentru ca atunci cand retraim experienta eliberam ce o face vie:
– respingerile
– durerea
– tristetile
– fricile
– traumele emotionale

Daca suferiti in interior dupa  ceea ce s-a intamplat cand aveati 5 ani aceasta   va conduce „autobuzul”. Acesta e motivul  DE CE in continuu creezi probleme. Dar daca mergi inapoi si incerci sa o faci sa te deranjeze, te pui in situatia aia si cauti problema si totusi nu o poti face (nu te mai deranjeaza) eminunat… ESTI LIBER!
Dar daca o ai in interior si fugi de ea, de fapt  oriunde mergi o iei cu tine. Si cel mai nebunesc lucru e ca va aparea la radio… cantecul va aparea, va aparea intr-o privire, va aparea intr-un sunet si ghiciti cine conduce „autobuzul”?…trecutul tau pentru ca nu ai renuntat la el. Si asta e cea puternica parte a acestui seminar, tu poti schimba trecutul si modul in care il vezi pentru ca NU MAI EXISTA, asta e cel mai bine despre TRECUTUL TAU.

Si noi mergem in trecut, care e tema voastra? Sa va uitatia in trecut, sa  vedeti care sunt tiparele si cand mergem inapoi, vom folosi
Test
Operate
Test
Exit
si asa  vom elibera orice sentiment, totul! Ce se va intampla cand eliberezi toate astea? Vei  gasi PACEA… in amintiri si vei gasi pace astazi.

Pentru a avea o problema trebuie sa o faci cum trebuie si problema are radacinile ei, eu caut radacinile, dar diferenta este ca intre acesti DE CE si ceilalti DE CE.
Eu am avut clienti care mi-au spus ca au fost la un terapeut  si… cand am plecat am fost gata sa ma sinucid… cand am plecat am plans 6 saptamani… nu am vrut sa ma mai intorc.
Eu am clienti care vin la mine si noi vom curata trecutul, vom apoi merge la amintirile ce le-am curatat si nu mai sunt.
Acum daca doriti ajutor, sunt serios, sunt bun in ceea ce fac, sunt eficient, lucrez din greu, va dau inima, va dau mintea mea si voi sunteti la ceea ce ma concentrez…

Vreau sa fiti liberi si stiti de ce… pentru ca aveti copii in viata voastra, aveti oameni pe care ii puteti influenta, si cum ii influentati voi lumea se schimba… asta e pasiunea mea.
Au fost adulti care v-au ranit pe voi si acum si voi sunteti adulti. Deci puteti face altfel, diferit, pentru acel copil la magazin care nici nu-l cunoasteti, sau pentru copii vostri, sau oriunde mergeti. De asta sunt aici.

Pentru ca si eu am fost ranit si tatal meu m-a iubit la nivelul sau de iubire. Si el a fost ranit, oamenii raniti, ranesc pe altii asa functioneaza.
Noi vrem sa vindecam pe toti cei raniti, ca sa nu mai ranim pe ceilalti.

Concluzia este ca de fapt orice problema, oricare ar fi ea este o iluzie, nu exista si o data ce ne dam seama de asta putem sa „lucram” cu ea, sa o schimbam.

Da este totul o iluzie dar pare reala cand ne intoarcem la ea…. asa este?
Iluzia este in noi, crearea ei este in noi. Deci in definitiv vrem sa mergem la DE CE-uri si sa le distrugem. Doar de aceea  mergem in trecut!

Ssa spunem de exemplu: aveam amintirea cu Bob si mine: Bob mi-a facut asta si apoi saptamana trecuta desi asta era o amintire minora,  am inceput sa atrag oameni care erau ca Bob.

Cand mergi in trecut vreau sa te  eliberezi de emotiile  din starile respective, eliberati sentimentele din ele si cand ajungi la nici un fel de emotie, la nimic …sa puneti iubire  in ea. Asta inseamna sa trimitem iubire  la cei implicati.
De ce facem asta?
Cui ii trimitem de fapt iubirea… exact… (noua). Pentru ca de fapt fiecare rol il joci tu. Activ ai cautat acesti oameni, nu constient
Cineva spunea: Tu iti creezi problemele! Tu ai atras aceasta treaba ce ai in jur! Eu am spus: Prostii! Nu as fi ales treburile astea! Dar intr-un stadiu inconstient aceste lucruri au intrat in minte si am facut-o, dar nu suntem vinovati facem tot ce putem…

Lasă un răspuns

